Monday, March 18, 2013

My all time favourite roti bai


Dari zaman xde anak sampai dah beranak pinak, dari harganya cuma rm 0.25 sen sampai la lani dah naik rm 0.60 sen ... roti ni tetap di hati. Sekarang bukan atuk, nenek, mak, paknya aja yg suka makan ... dgn anak2nya sekali pon suka makan juga ...


4 comments:

  1. beli kt babu jual roti tu ke kak ain?dulu ms preggy ada jgk teringin nk mkn roti cream babu yg zmn kecik2 dulu...tp ssh nk jmp.. ada 1 hari tuh tgh benti kt traffic lite ada nmpk babu benti depan kete, mase tuh rase mcm nk jerit je kt babu tuh nk beli roti tp malu la plak sbb kete bderet tgh pjg kt blkg..hihi

    ReplyDelete
  2. ioulls pun sukak jugak..boleh dpt kat ampang je ni

    ReplyDelete

Soba Goreng ... menu simple yang sedap

Breakfast or dinner  .. haa lupa sudah ... hehe on one of the days. Anak I kan tekak international and Japanese food mmg his favourite la...