Thursday, December 12, 2013

Victoria Sandwich Cake



 Bila transfer semua gambar from SD card baru perasan I terlupa nak blog about this cake. Frust pulak sebab x keep the recipe and I totally cannot recall I copy dr. mana. I only made it once and that was ... whew, like 2 years back. Nov 2011, ok ;)


Selepas tu i dah x terfollow dah all the new recipes - tried and tested by food bloggers out there as I was busy with the new biz I started. Baking and cooking new recipes jangan harap lah ... Sedih juga, but I really cant cope masa tu. Tgh excited sgt nak jadi business woman ... kena la prioritize ikut kemampuan.


Kek ni pun sedap ni, lagi teruk xingat kek apa. I guess, ni Kek Sponge Pandan. Nampak tekstur dia macam gebu dan ringan jer tu. Resepi jangan tanya ya ... stresssss ... huhu ..


No comments:

Post a Comment

Soft Pandan Marble Cake ... lembut dan sedap sangat

Yeayy ... Seronoknya ... akhirnya jumpa resepi butter cake yang lembut sangat tanpa perlu guna ovalette. Alhamdulillah. Thanks Mamafa...