Ayat untuk menenangkan jiwa (Tafsir Al-Fajr: 27-30)

Sedikit perkongsian dari ustazah mengaji seorang kawan. Semoga sama-sama kita mendapat manfaatnya. Kala diri rasa tak tenang atau dikala menziarah orang sakit yang sedang nazak, elok la dibacakan 3 ayat terakhir dari surah Al-Fajr ini.

Kawan yang berkogsi kelebihan ayat ni tu bercerita. Ada lah seorang kakak ni, beritahu dalam group whatsapp depa yg kucing dia kat rumah tengah nazak. Masing-masing pun suggest dia baca ayat-ayat di atas kat kucing dia. Tak lama lepas tu akak tu hantar whatsapp dlm group dorang bagitahu kucing dia dah pergi dengan tenang. Naughty pulak ... rasa nak tergelak pon ada ;)

Comments

Popular Posts